شیائومی ردمی ۱۲ ۵G: مشخصات کلیدی و امتیاز Geekbench

شیائومی در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی سری جدید ردمی ۱۲ از گوشی‌های هوشمند با قیمت مناسب با پشتیبانی از ۵G است
شیائومی ردمی ۱۲  ۵G: مشخصات کلیدی و امتیاز Geekbench

ردمی ۱۲ ۵G: گوشی ارزان با تراشه قدرتمند و صفحه‌نمایش ۹۰ هرتز

مشخصات کلیدی ردمی ۱۲ ۵G

شیائومی به زودی سری جدید ردمی ۱۲ را معرفی خواهد کرد که شامل گوشی‌های هوشمند با قیمت مناسب و پشتیبانی از شبکه ۵G است. یکی از این گوشی‌ها ردمی ۱۲ ۵G است که برخی از مشخصات کلیدی و عملکرد آن در سایت Geekbench فاش شده است.

به گزارش MySmartPrice، ردمی ۱۲ ۵G دارای صفحه‌نمایش LCD ۶.۶ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و برش چال برای دوربین سلفی خواهد بود. این تلفن توسط تراشه MediaTek Dimensity 810 تغذیه می‌شود که یک پردازنده هشت هسته‌ای با دو هسته Cortex-A76 با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز است. این تلفن همچنین دارای حافظه رم و حافظه داخلی با ظرفیت‌های مختلف خواهد بود.

دوربین، باتری و امکانات ردمی ۱۲ ۵G

ردمی ۱۲ ۵G بر روی اندروید ۱۱ با MIUI 12.5 در بالا اجرا می‌شود. این تلفن دارای ست آپ دوربین عقب با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل، لنز زاویه بسیار وسیع ۸ مگاپیکسل، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسل و سنسور عمق ۲ مگاپیکسل است. دوربین جلو شوتر ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود. این تلفن همچنین دارای اسکنر اثرانگشت جانبی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متر و درگاه USB-C خواهد بود.

ظرفیت باتری تلفن هنوز تأیید نشده است، اما انتظار می‌رود از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی کند. ابعاد تلفن به‌گفته شده است، ‌163.9 × ‌75.8 × ‌8.95 ميلي‌متر و وزن آن ‌204g است.

 

عملکرد ردمی ۱۲ ۵G در Geekbench

ردمی ‌12 ‌5G نيز در پلتفرم بنچمارک Geekbench ظاهر شده است که در آزمون هسته تک ‌539 نقطه و در آزمون هسته چند ‌1619 نقطه کسب کرده است. این امتیازها مشابه امتیازهای دیگر تلفن‌هایی با همان تراشه، مانند Realme Narzo 50A و Vivo Y33s هستند.

قیمت و عرضه ردمی ۱۲ ۵G

سری ردمی ۱۲ شایع شده است که در دسامبر در چین راه‌اندازی خواهد شد و ممکن است بعداً به بازارهای دیگر نیز برسد. جزئیات قیمت‌گذاری و در دسترس بودن ردمی ۱۲ ۵G هنوز شناخته نشده است، اما انتظار می‌رود گزینه‌ای مناسب برای کسانی باشد که به دنبال عملکرد و اتصال مناسب در یک بخش بودجه‌ای هستند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)