وان‌پلاس ۱۲R: گوشی با طراحی آشنا و مشخصات قوی

وان‌پلاس ۱۲R یکی از گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس است که قرار است در سال ۲۰۲۲ معرفی شود.
وان‌پلاس ۱۲R: گوشی با طراحی آشنا و مشخصات قوی

وان‌پلاس ۱۲R: گوشی با طراحی آشنا و مشخصات قوی

تصاویر و مشخصات وان‌پلاس ۱۲R

وان‌پلاس ۱۲R یکی از گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس است که قرار است در سال ۲۰۲۲ معرفی شود. این گوشی دارای طراحی شبیه به وان‌پلاس ۹R، تراشه Snapdragon 8 Gen 2، دوربین پشت چهارگانه با لنز زوم و صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است.

به گزارش OnLeaks، تصاویر رندر شده از وان‌پلاس ۱۲R نشان می‌دهند که این گوشی دارای قاب جلو و پشت شیشه‌ای با فرم کمان‌دار است که در دست خوب جا می‌گیرد. قاب فلزی این گوشی دارای کلید‌های تنظیم صدا و روشن/خاموش است. در بالای قاب فلزی، درگاه سِم کارت، ميكروفن و بلندگو قرار دارند. در پایین قاب فلزي، درگاه USB-C، ميكروفن و بلندگوي ديگر قرار دارند. اين گوشي جك هدفون ‌3.5 ميلي‌متر ندارد.

صفحه‌نمایش وان‌پلاس ۱۲R AMOLED ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. این صفحه‌نمایش رنگ‌های زنده و کنتراست بالایی را نشان می‌دهد و در نور خورشید قابل خواندن است. این صفحه‌نمایش همچنین دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر است که سرعت و دقت خوبی دارد.

دوربین پشت وان‌پلاس ۱۲R چهارگانه است که شامل سنسور اصلی ‌50 مگاپيكسل، لنز زاويه بسيار وسيع ‌16 مگاپيكسل، لنز تلفوتو ‌8 مگاپيكسل با بزرگ‌نمائي ‌3.3 برابر و لنز ماكرو ‌2 مگاپيكسل است. این دوربین قادر به ثبت تصاویر با رزولوشن ‌8192 × ‌6144 پيكسل، فيلم‌برداري ‌8K با سرعت ‌30 فريم در ثانيه، فيلم‌برداري ‌4K با سرعت ‌60 فريم در ثانيه، فيلم‌برداري HDR، فيلم‌برداري تایم‌لپس و فيلم‌برداري پورتره است.

تراشه و نرم‌افزار وان‌پلاس ۱۲R

وان‌پلاس ۱۲R توسط تراشه Snapdragon 8 Gen 2 تغذيه مي‌شود كه يك پردازنده هشت هسته‌اي با سيستم رادياتوري است كه عملكرد خنك و پايداري را فراهم مي‌كند. اين تراشه داراي يك هسته Kryo 780 با سرعت ۳.۰ گيگاهرتز، سه هسته Kryo 780 با سرعت ۲.۵ گيگاهرتز و چهار هسته Kryo 780 با سرعت ۱.۸ گيگاهرتز است. اين تراشه همچنين داراي يك پردازنده گرافيكي Adreno 730 است كه قادر به اجراي بازي‌هاي سنگين با تنظيمات بالا است.

این گوشی دارای حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است که قابل افزایش نیست. این گوشی از کارت‌های NM Card پشتیبانی نمی‌کند.

وان‌پلاس ۱۲R بر روی اندروید ۱۲ با رابط کاربری OxygenOS در بالا اجرا می‌شود. این رابط کاربری دارای طراحی زیبا و ساده، حالت تاریک، حالت دسکتاپ، حالت هوشمند، حالت مالتی‌ویندو و قابلیت‌های دیگر است. این رابط کاربری همچنین دارای فروشگاه اپلیکیشن OnePlus Store است که محل جایگزین Google Play Store است. این فروشگاه دارای بسیاری از اپلیکیشن‌های محبوب و مورد نیاز است، اما بعضی از اپلیکیشن‌های معروف مانند YouTube، Gmail، Google Maps و غیره را ندارد. برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها، باید از روش‌های دیگر مانند نصب فایل APK یا استفاده از مرورگر وب استفاده کرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)