تست عمر باتری گلگسی +S24

ما برای تست عمر باتری گلکسی +S24 آماده هستیم و در اینجا نتایج را مشاهده می کنیم.
تست عمر باتری گلگسی +S24



گلکسی اس 24 پلاس دارای باتری 4900 میلی آمپر ساعتی ، 200 میلی آمپر ساعت بیشتر از نسل قبلی خود و یک پنل LTPO که به لحاظ نور و وضوح تصویر کیفیت بهتری به نسل قبلی خود دارد. با این حال، گلکسی اس 24 پلاس دارای صفحه نمایش با وضوح بالاتر +QHD است ، ارتقای قابل توجهی از 1080p. مدل جدیدتر در اکثر کشورها از پردازنده Exynos 2400 استفاده می‌کند و این همان پردازنده ای است که ما برای آزمایش داریم . البته قابل ذکر میزان شارژدهی نسخه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام با فرآیند 4 نانومتری یه مقدار خیلی کم با نسخه اگزینوس متفاوت است.

گلکسی اس 24 پلاس امتیاز استفاده فعالیت کمتری نسبت به مدل قبلی خود به میزان یک ساعت و 20 دقیقه ثبت کرد. مدل جدیدتر تنها در یک تست و البته مهم‌ترین تست ، از نسخه قبلی خود  شکست خورد . در قسمت پخش ویدیو 2 ساعت بیشتر شارژدهی داشت به نسبت نسخه قبل ، تماس 5 ساعت کمتر شارژدهی داشت به نسبت نسخه قبل ، وب گردی نیم ساعت کمتر و بازی 2 ساعت و نیم شارژدهی کمتری داشت به نسبت نسخه قبل.

در بررسی کامل خود عمیق‌تر به امتیاز باتری می‌پردازیم، اما در حال حاضر، می‌توان گفت که عمر باتری گلکسی +S24 بد نیست، بلکه بهتر از نسل قبلی خود نیست.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)