سامسونگ گلکسی S23 FE قطعاً در هند عرضه خواهد شد

سامسونگ گلکسی S23 FE یکی از محصولات مورد انتظار سال ۲۰۲۳ است که برای رقابت با آیفون ۱۴ و پیکسل ۶ طراحی شده است
سامسونگ گلکسی S23 FE قطعاً در هند عرضه خواهد شد

سامسونگ گلکسی S23 FE قطعاً در هند عرضه خواهد شد

سامسونگ گلکسی S23 FE یکی از محصولات مورد انتظار سال ۲۰۲۳ است که برای رقابت با آیفون ۱۴ و پیکسل ۶ طراحی شده است. این گوشی هوشمند در سری S23 سامسونگ قرار دارد و نسخه کم‌هزینه‌تر و کم‌قدرت‌تر گلکسی S23 است.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی S23 FE 

به گزارش GSMArena، سامسونگ گلکسی S23 FE دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز است. این گوشی هوشمند توسط پردازنده Exynos 2200 به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قدرت گرفته می‌شود. باتری این دستگاه ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی سامسونگ گلکسی S23 FE ۵۰ مگاپیکسل است که نسبت به نسل قبل بهبود یافته است. علاوه بر آن، دوربین عقب شامل دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسل با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابر نیز می‌شود. دوربین جلو نیز ۳۲ مگاپیکسل است و در قطره آب در بالای صفحه نمایش قرار دارد.

قیمت و تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S23 FE

SamMobile اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد سامسونگ گلکسی S23 FE را در سال ۲۰۲۳ در هند عرضه کند. این خبر با توجه به اینکه هند بازار بزرگ و مهم برای سامسونگ است، شگفت‌انگیر نبود. هنوز قیمت رسمی این گوشی هوشمند در هند اعلام نشده است، اما بر اساس گزارشات، انتظار می‌رود کمتر از ۵۰۰ دلار باشد.

سامسونگ گلکسی S23 FE در رنگ‌های مختلفی عرضه خواهد شد، از جمله سفید، آبی، بنفش و سبز.،این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید ۱۳ بهره می‌برد و از آخرین ویژگی‌های سامسونگ مانند One UI ۴، DeX و Bixby پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره سامسونگ گلکسی S23 FE چیست؟

سامسونگ گلکسی S23 FE یک گوشی هوشمند با کیفیت و قابلیت‌های بالا است که برای کاربرانی که به دنبال گوشی هوشمند مقرون به صرفه و با عملکرد بالا هستند، مناسب است. این گوشی هوشمند در هند با استقبال خوبی روبرو خواهد شد و می‌تواند رقیب سختی برای آیفون ۱۴ و پیکسل ۶ باشد.

شما نظر خود را درباره سامسونگ گلکسی S23 FE به من بگویید. آیا این گوشی هوشمند را دوست دارید؟ آیا قصد خرید آن را دارید؟ من خوشحال می‌شوم با شما درباره این موضوع صحبت کنم. ????

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)