سامسونگ گلکسی اف 34: مشخصات و طراحی گوشی هوشمند جدید سامسونگ

سامسونگ گلکسی اف 34 یک گوشی هوشمند جدید است که به زودی در هند عرضه خواهد شد.
سامسونگ گلکسی اف 34: مشخصات و طراحی گوشی هوشمند جدید سامسونگ

سامسونگ گلکسی اف 34: مشخصات و طراحی گوشی هوشمند جدید سامسونگ

خلاصه مقاله

  • سامسونگ گلکسی اف 34 یک گوشی هوشمند جدید است که به زودی در هند عرضه خواهد شد.
  • این گوشی دارای صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و روشنایی 1000 نیت است.
  • این گوشی دارای دوربین سه‌گانه پشتی با حسگر اصلی 50 مگاپیکسل با قابلیت OIS است.
  • این گوشی دارای باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع است.
  • این گوشی از شبکه‌های 5G پشتیبانی می‌کند و در دو رنگ مختلف عرضه خواهد شد.

جزئیات بیشتر

سامسونگ در ماه گذشته، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اف 54 را با پردازنده Exynos 1380 معرفی کرد. حال، شرکت کره‌ای اعلام کرده است که قصد دارد به زودی، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اف 34 را در هند روانه بازار کند. سامسونگ تاریخ دقیق عرضه و قیمت این گوشی را هنوز اعلام نکرده است، اما برخی از مشخصات و طراحی آن را فاش کرده است.

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اف 34 از نوع Super AMOLED است که دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و روشنایی حداکثر 1000 نیت است. صفحه نمایش دارای قطع در بالای آن برای جای دادن دوربین سلفی است. سایز صفحه نمایش و رزولوشن آن هنوز مشخص نشده است.

دوربین پشت سامسونگ گلکسی اف 34 شامل سه حسگر است که حسگر اصلی آن دارای رزولوشن 50 مگاپیکسل و قابلیت OIS است. این قابلیت به گوشی کمک می‌کند تا عکس‌ها و فیلم‌های لرزشی را جلوگیری کند. دو حسگر دیگر احتمالا دارای زاویه دید عریض و تله‌فوتو هستند. سامسونگ گفته است که این گوشی دارای یک حالت سرگرم‌کننده (Fun Mode) است که شامل 16 افکت مختلف برای دوربین است. همچنین، این گوشی از قابلیت Single Take پشتیبانی می‌کند که با یک بار عکاسی، تا چهار ویدئو و عکس مختلف را ثبت می‌کند.

باتری سامسونگ گلکسی اف 34 دارای ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت است که براساس ادعای سامسونگ، می‌تواند تا دو روز با یک بار شارژ کار کند. این باتری از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، اما نرخ شارژ آن هنوز مشخص نشده است.

سامسونگ گلکسی اف 34 یک گوشی هوشمند 5G است که از شبکه‌های نسل پنجم پشتیبانی می‌کند. تصویر منتشر شده توسط سامسونگ نشان می‌دهد که این گوشی در دو رنگ مختلف عرضه خواهد شد، اما نام تجاری آن‌ها هنوز معلوم نیست.

نتیجه‌گیری

سامسونگ گلکسی اف 34 یک گوشی هوشمند جدید است که به زودی در هند عرضه خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ تازه سازی بالا، دوربین پشت با حسگر اصلی 50 مگاپیکسل، باتری بزرگ و قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های 5G است. قیمت و تاریخ دقیق عرضه این گوشی هنوز مشخص نشده است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)