هواوی نوا ۱۱ پرو: گوشی میان‌رده با دوربین عالی و باتری قوی

سید میلاد میرفیضی
1 مرداد 1402
هواوی نوا ۱۱ پرو: گوشی میان‌رده با دوربین عالی و باتری قوی
هواوی نوا ۱۱ پرو یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی است که در دسامبر ۲۰۲۱ معرفی شد.

هواوی نوا ۱۱ پرو: گوشی میان‌رده با دوربین عالی و باتری قوی

معرفی هواوی نوا ۱۱ پرو

هواوی نوا ۱۱ پرو یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی است که در دسامبر ۲۰۲۱ معرفی شد. این گوشی دارای طراحی زیبا، صفحه‌نمایش OLED با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، تراشه Kirin 9000E، دوربین پشت چهارگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل و دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسل است. این گوشی همچنین دارای باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع و بی‌سیم است.

صفحه‌نمایش و طراحی هواوی نوا ۱۱ پرو

هواوی نوا ۱۱ پرو دارای صفحه‌نمایش OLED ۶.۵۷ اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز است. این صفحه‌نمایش رنگ‌های زنده و کنتراست بالایی را نشان می‌دهد و در نور خورشید قابل خواندن است. این صفحه‌نمایش همچنین دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر است که سرعت و دقت خوبی دارد.

طراحی هواوی نوا ۱۱ پرو بسیار شبیه به هواوی مِت ۴۰ پرو است. این گوشی دارای قاب جلو و پشت شیشه‌ای با فرم کمان‌دار است که در دست خوب جا می‌گیرد. قاب فلزی این گوشی دارای کلید‌های تنظیم صدا و روشن/خاموش است. در بالای قاب فلزی، درگاه سِم کارت، ميكروفن و بلندگو قرار دارند. در پایین قاب فلزي، درگاه USB-C، ميكروفن و بلندگوي ديگر قرار دارند. اين گوشي جك هدفون ‌3.5 ميلي‌متر ندارد.

عملکرد و نرم‌افزار هواوی نوا ۱۱ پرو

هواوی نوا ۱۱ پرو توسط تراشه Kirin 9000E تغذيه مي‌شود كه يك پردازنده هشت هسته‌اي با سيستم رادياتوري است كه عملكرد خنك و پايداري را فراهم مي‌كند. اين تراشه داراي يك هسته Cortex-A77 با سرعت ۳.۱۳ گيگاهرتز، سه هسته Cortex-A77 با سرعت ۲.۵۴ گيگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با سرعت ۲.۰۴ گيگاهرتز است. اين تراشه همچنين داراي يك پردازنده گرافيكي Mali-G78 MP22 است كه قادر به اجراي بازي‌هاي سنگين با تنظيمات بالا است.

این گوشی دارای حافظه رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است که قابل افزایش نیست. این گوشی از کارت‌های NM Card پشتیبانی نمی‌کند.

هواوی نوا ۱۱ پرو بر روی اندروید ۱۱ با رابط کاربری EMUI 12 در بالا اجرا می‌شود. این رابط کاربری دارای طراحی زیبا و ساده، حالت تاریک، حالت دسکتاپ، حالت هوشمند، حالت مالتی‌ویندو و قابلیت‌های دیگر است. این رابط کاربری همچنین دارای فروشگاه اپلیکیشن AppGallery است که محل جایگزین Google Play Store است. این فروشگاه دارای بسیاری از اپلیکیشن‌های محبوب و مورد نیاز است، اما بعضی از اپلیکیشن‌های معروف مانند YouTube، Gmail، Google Maps و غیره را ندارد. برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها، باید از روش‌های دیگر مانند نصب فایل APK یا استفاده از مرورگر وب استفاده کرد.

دوربین هواوی نوا ۱۱ پرو

هواوی نوا ۱۱ پرو دارای دوربین پشت چهارگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل با لنز واید با دیافراگم f/1.9، لنز زاویه بسیار وسیع ۸ مگاپیکسل با دید درجه ‌120 و ديافراگم f/2.4، لنز تلفوتو ‌12 مگاپيكسل با بزرگ‌نمائي ‌3 برابر و ديافراگم f/3.4 و لنز ماكرو ‌2 مگاپيكسل با ديافراگم f/2.4 است. این دوربین قادر به ثبت تصاویر با رزولوشن ‌8192 × ‌6144 پيكسل، فيلم‌برداري ‌4K با سرعت ‌60 فريم در ثانيه، فيلم‌برداري ‌HD با سرعت ‌960 فريم در ثانيه، فيلم‌برداري HDR، فيلم‌برداري تایم‌لپس و فيلم‌برداري پورتره است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    پیشنهادهایی برای شما
    پیشنهادهایی برای شما