ایلان ماسک قصد دارد توییتر را به X تغییر نام دهد

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس، در توییتر اعلام کرد که قصد دارد نام این شبکه اجتماعی را به X تغییر دهد.
ایلان ماسک قصد دارد توییتر را به X تغییر نام دهد

ایلان ماسک قصد دارد توییتر را به X تغییر نام دهد

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس، در توییتر اعلام کرد که قصد دارد نام این شبکه اجتماعی را به X تغییر دهد.

ایلان ماسک، یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین شخصیت‌های دنیای تکنولوژی است که با فعالیت‌های خود در زمینه‌های مختلف مانند خودروهای الکتریکی، فضانوردی، نورولینک و بیت‌کوین، همواره در توجه رسانه‌ها و کاربران قرار دارد. الون ماسک همچنین یکی از فعال‌ترین و پربازدیدترین کاربران توییتر است که با توییت‌های خود درباره مسائل مختلف، بحث و جنجال را به راه می‌اندازد.

اما حالا به نظر می‌رسد که ایلان ماسک قصد دارد یک تغییر بزرگ در توییتر ایجاد کند. او در ۲۱ دسامبر در یک توییت نوشت: «من قصد دارم نام توییتر را به X تغییر دهم». این توییت بلافاصله بازخوردهای زیادی را از سوی کاربران دریافت کرد. بعضی از کاربران این توییت را جدّي گرفتند و بعضي ديگر آن را شوخي يا خطاي تايپي دانستند.

چراایلان ماسک مي‌خواهد نام توييتر را به X تغيير دهد؟

البته هنوز مشخص نيست كه ایلان ماسك جدي بوده است يا خير و آيا واقعاً قصد دارد نام توييتر را به X تغيير دهد يا خير. اما بعضي از كاربران فكر مي‌كنند كه اين كار ربطي به پسر الون ماسك، X Æ A-12، دارد. پسر الون ماسك كه در سال ۲۰۲۰ به دنيا آمده است، يك نام عجيب و غريب دارد كه حتي خود الون ماسك هم نمي‌تواند آن را درست تلفظ كند. بعضي از كاربران فكر مي‌كنند كه الون ماسك با تغيير نام توييتر به X، قصد دارد به پسرش احترام بگذارد يا شايد هم با كاربران شوخي كند.

بعضي از كاربران ديگر هم فكر مي‌كنند كه الون ماسك با تغيير نام توييتر به X، قصد دارد به اين شبكه اجتماعي يك هويت جديد و متفاوت ببخشد. شايد الون ماسك فكر مي‌كند كه توييتر با نام X، جذاب‌تر و مرموز‌تر به نظر برسد و باعث افزايش تعاملات و فالوورها شود. شايد هم الون ماسك فكر مي‌كند كه توييتر با نام X، ساده‌تر و كوتاه‌تر است و باعث سهولت در استفاده از اين شبكه اجتماعي مي‌شود.

چگونه الون ماسک می‌تواند نام توییتر را به X تغییر دهد؟

البته سوال اصلی این است که آیا الون ماسک واقعاً قادر است که نام توییتر را به X تغییر دهد یا خیر؟ برای این کار، باید چندین شرط را در نظر گرفت:

  • اول از همه، باید دید که آیا الون ماسک صاحب یا سهامدار توییتر است یا خیر؟ بر اساس گزارشات، الون ماسک هیچ سهامی از توییتر ندارد و فقط یک کاربر عادی است. پس احتمالاً نمی‌تواند به تنهایی نام توییتر را تغییر دهد.
  • دوم از همه، باید دید که آیا جک دورسی، مؤسس و مدیرعامل توییتر، با تغییر نام توییتر به X موافق است یا خیر؟ جک دورسی یکی از دوستان الون ماسک است و گاهی با هم در توییتر صحبت می‌کنند. پس شاید الون ماسک بتواند جک دورسی را قانع کند که نام توییتر را به X تغییر دهد.
  • سوم از همه، باید دید که آیا کاربران و سهامداران توییتر با تغییر نام توییتر به X موافق هستند یا خیر؟ 
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)